آموزش دکوراسیون های خاص

ساخت وبلاگ

نشستن کاری است که ما اغلب انجام می دهیم، اما زیاد به آن فکر نمی کنیم. مگر اینکه صندلی که روی آن نشسته اید ناراحت کننده باشد. بالشتک های مبل آویزان می شوند و با افزایش سن توانایی خود را برای شکل گیری از دست می دهند. این باعث ایجاد یک تجربه ناراحت کننده در هنگام نشستن می شود. هیچ کس آن را نمی خواهد. خوشبختانه، بالشتک های فوم خراب قابل تعویض هستند.

با بیش از 60 سال تجربه در صنعت فوم و اثاثه یا لوازم داخلی، ما اینجا هستیم تا بهترین فوم برای کوسن مبل را به شما اطلاع دهیم. فوم به کار رفته در کوسن یکی از مهم ترین عوامل در تعیین راحتی و طول عمر مبل شماست. طول عمر بالشتک فوم در درجه اول به کیفیت فوم بستگی دارد. وزن یک فوم (چگالی) کیفیت آن را تعیین می کند. هر فوم وزنی برای خود دارد و معمولاً هر چه وزن آن بیشتر باشد بهتر است. بیایید به بررسی فوم های مختلف مورد استفاده در کوسن مبل بپردازیم.

بهترین بالشتک فوم – فوم با انعطاف پذیری بالا

خلاصه: فوم با انعطاف پذیری بالا با وزن 2.8 تا 3.0 پوند بر فوت مکعب بهترین فوم برای استفاده برای بالشتک ها است. برای یک عمل بازگشت سریع بسیار پاسخگو است و یک جهش اضافی را ارائه می دهد.

وقتی صحبت از بهترین فوم برای بالشتک های مبل می شود، فوم High Resilience مدعی این عنوان است. راحت ترین بالشتک صندلی را فراهم می کند و بالاترین طول عمر را ارائه می دهد. بسیاری از انواع مختلف مبلمان گران قیمت و کوسن های قایق بادبانی اغلب از این فوم با کیفیت عالی استفاده می کنند. فوم با قابلیت ارتجاعی بالا یکی از سنگین‌ترین فوم‌های موجود در لیست ما است، با وزن 3 پوند بر فوت مکعب. حداقل وزن واجد شرایط برای طبقه‌بندی به عنوان انعطاف‌پذیری بالا 2.5 پوند بر فوت مکعب است.

این بسیار شناور و انعطاف پذیر است و به آن واکنش پذیری بالایی می دهد. این بدان معناست که پس از فشرده سازی به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد. این برای کسانی که می خواهند بالش بیشتری در کوسن های خود داشته باشند ایده آل است. با ساختار سلول باز، فوم با قابلیت ارتجاعی بالا بسیار فنری است اما همچنان پشتیبانی محکمی دارد. همچنین مدت طولانی، بین هشت تا ده سال دوام خواهد آورد، زیرا شروع به نرم شدن می کند.

کوسن فوم با کیفیت خوب – فوم لوکس

خلاصه: فوم لوکس با وزن 2.2 پوند بر فوت مکعب یک بالشتک فوم با کیفیت خوب برای کسانی است که به دنبال یک بالشتک فوم محکم تر هستند.

فوم لوکس یک فوم با کیفیت است. این یک ارتقاء نسبت به فوم با چگالی بالا صنعتی است که معمولاً در بالشتک های فوم متوسط ​​یافت می شود. این فوم برای کسانی که فوم سفت‌تری می‌خواهند و همچنین فوم سنگین‌تری است، با وزن 2.2 پوند در فوت مکعب ایده‌آل است. فوم لوکس مشابه فوم با انعطاف‌پذیری بالا، عملکرد برگشت سریع دارد. این بدان معناست که پس از فشرده سازی به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد. همچنین یک فوم بادوام است و قادر به پشتیبانی از کاربردهای مختلف روزمره است. کوسن های نیمکتی و پدهای کمپینگ نیز می توانند از فوم لوکس استفاده کنند. این فوم ارزانتر از فوم با قابلیت ارتجاعی بالا است، اما کیفیت بهتری نسبت به فوم پلی اورتان صنعتی با چگالی بالا و درجه تجاری تجاری دارد. فوم لوکس با توجه به نسبت کیفیت به قیمت انتخاب خوبی است. باید تقریباً شش سال طول بکشد.

رایج ترین بالشتک فوم – فوم با چگالی بالا درجه صنعتی

خلاصه: فوم صنعتی با چگالی بالا با 1.9 پوند بر فوت مکعب، به دلیل نسبت قیمت به عملکرد اقتصادی، پرکاربردترین فوم در صنعت مبلمان است. پشتیبانی و راحتی را فراهم می کند، اما به میزان کمتری از فوم Lux یا High Resilience.

فوم با چگالی بالا یک فوم صنعتی با کیفیت متوسط ​​است. اکثر مبلمان های متوسط ​​به دلیل ساختار قیمت مقرون به صرفه از این درجه فوم استفاده می کنند. وزن آن 1.9 پوند در هر فوت مکعب است و تقریباً چهار سال دوام می آورد. فوم با چگالی بالا پس از فشرده سازی با سرعت متوسط ​​به شکل اولیه خود باز می گردد. مانند بسیاری از فوم ها، به مرور زمان با خراب شدن آن نرم تر می شود. وقتی روی یک صندلی قدیمی در رستوران یا بار می‌نشینید که مستقیماً به سکوی چوبی صندلی می‌رود، احتمالاً روی یک بالشتک فوم با چگالی بالا نشسته‌اید که خراب شده و ساختار سلولی خود را از دست داده است. فوم با چگالی بالا نسبت به فوم پلی اورتان درجه تجاری تجاری، سطح پشتیبانی و راحتی بیشتری را ارائه می دهد، اما نسبت به فوم لوکس و انعطاف پذیری بالا کمتر است.

بالشتک فوم ارزان – فوم پلی اورتان درجه تجاری

خلاصه: فوم پلی اورتان درجه تجاری با وزن 1.2 پوند بر فوت مکعب یک فوم ارزان است و مانند سایر گریدهای فوم راحت و طولانی نخواهد بود.

فروشگاه های مبلمان منزل مانند IKEA به دلایلی قادر به تولید مبلمان ارزان هستند. از مصالح ساختمانی ارزان تری استفاده می کنند. یعنی از فوم با کیفیت پایین تری استفاده می شود. در بسیاری از موارد، فوم پلی اورتان درجه تجاری. فوم پلی اورتان گرید تجاری، فوم ارزان قیمت و با کیفیت پایینی است. در مدت زمان کوتاهی، رو به وخامت گذاشته و نواحی سینک را توسعه می دهد. وقتی این کار را کرد، دیگر به شکل اولیه خود باز نخواهد گشت. این فوم بین یک تا دو سال ماندگاری دارد. همچنین سبک‌ترین درجه فوم است، با 1.2 پوند بر فوت مکعب. عملکرد برگشت کندتری نسبت به سایر فوم‌ها دارد. فوم پلی اورتان درجه تجاری برای مبلمان نمایشگر ایده آل است.

آیا فوم مموری برای کوسن مبل خوب است؟

خلاصه: فوم مموری با وزن 3.0 پوند بر فوت مکعب، اگر به عنوان یک قطعه فوم جامد برای بالشتک صندلی استفاده شود، بسیار لطیف، فلاپی، سنگین و آهسته خواهد بود تا به شکل اولیه خود بازگردد. این به عنوان یک لایه رویی 1-2 اینچی ضخامت بهترین کار را دارد.

مموری فوم یک فوم با کیفیت عالی در مورد تشک است. با این حال، این لزوما به خوبی به کوسن مبل ترجمه نمی شود. درست است، اگر قرار بود با کوسن های فوم مموری روی مبل خود دراز بکشید، بسیار راحت خواهد بود. با این حال، برخی از مشکلات وجود دارد. بعد از اینکه از حالت درازکشیدن یا نشستن روی آن بلند شدید، مبل شما برای چند دقیقه پوشیده از چین و چروک خواهد بود. این به این دلیل است که فوم مموری به کندی به ارتفاع اولیه خود باز می گردد. قیمتش هم هست فوم مموری گرانتر از سایر گریدهای فوم است که تاکنون توضیح داده شده است. به این ترتیب، تولیدکنندگان مبلمان از فوم مموری در تولید بالشتک های صندلی استفاده نمی کنند. کوسن های مبلمان فقط در صورتی حاوی مموری فوم خواهند بود که سفارشی ساخته شوند.

ما بالشتک های فوم مموری جامد را توصیه نمی کنیم. آن‌ها برای بازگشت به حالت اولیه‌شان خیلی شل، شل، سنگین و کند خواهند بود. اگر می خواهید مسیر Memory Foam را انتخاب کنید، ما یک روکش کوسن ضخیم 1 تا 2 اینچی را توصیه می کنیم. سپس این رویه فوم حافظه دار به دیگر هسته کوسن خریداری شده یا موجود شما چسبانده می شود. ما فوم با انعطاف پذیری بالا را توصیه می کنیم زیرا با فوم مموری بسیار سازگار است. اگر قرار است از هر دو طرف کوسن شما استفاده شود، فوم مموری را هم در بالا و هم در قسمت پایین هسته کوسن خود قرار دهید. ما یک فوم بالشتک مرکزی با سفتی متوسط ​​به سفت را توصیه می کنیم. فوم مرکزی انبساط لازم را برای محکم نگه داشتن پوشش بالشتک انجام می دهد. همچنین ثبات لازم را برای جلوگیری از شل شدن بالش فراهم می کند.

آیا فوم لاتکس برای کوسن مبل مناسب است؟

خلاصه: فوم لاتکس با وزن 5.6 پوند بر فوت مکعب یک فوم عالی برای استفاده برای کوسن مبل است. بیش از یک دهه دوام خواهد آورد و جهش و فیلتر هوای اضافی را فراهم می کند. با این حال، گرانتر از سایر گزینه های فوم است.

لاستیکی لاتکس که در تشک های درجه یک استفاده می شود، یک فوم با کیفیت عالی است. این راحتی بیشتر به کوسن های مبل نیز گسترش می یابد. فوم لاتکس یکی از با کیفیت ترین بالشتک های فوم صندلی است که می توان آن را خریداری کرد. به دلیل ساختار لاستیکی فوم، حس بی نظیری دارد. این باعث می شود بالشتک هایی با مقاومت فنر مانند فنر جهنده باشند. علاوه بر این، بر خلاف سایر فوم‌ها، فوم لاتکس حاوی فیلتر هوا از طریق سوراخ‌های کوچک خود برای خنک نگه داشتن فوم است.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که لاستیک لاتکس، مانند همه لاستیک ها، با افزایش سن سخت تر می شود. این برخلاف فوم معمولی است که با گذشت زمان نرم تر می شود. در اواخر چرخه عمر خود، لاستیک لاتکس شروع به ترک خوردن می کند زیرا با گذشت زمان خراب می شود.

مشکل اصلی کوسن های فوم لاتکس هزینه آن است. آنها گران ترین گزینه برای کوسن های فوم هستند. علاوه بر این، دوام زیادی دارند و در برخی موارد از پارچه بیشتر می مانند. در نهایت، آنها سنگین هستند و به همین دلیل برداشتن و مانور دادن آنها سخت است.

پر و پر برای کوسن مبل

خلاصه: بالشتک های کاناپه پر و پر وقتی با هسته فوم داخلی ترکیب می شوند گزینه خوبی هستند و حاوی الیاف پلی استر نیستند.

بالشتک های صندلی پایین و پر راحت هستند. با این حال، اکثر تولید کنندگان مبلمان راهی برای کاهش هزینه ها با افزودن الیاف پلی استر به بالشتک های پر ابداع کرده اند. سپس، با گذشت زمان، الیاف پلی استر به هم چسبیده و توده ها و برجستگی هایی را در بدنه مقاوم ایجاد می کند. این مخلوط یکی از کوسن های پر با کیفیت پایین تر است که می توانید خریداری کنید. بالشتک های پر و پر وقتی که بدون الیاف پلی استر باشند راحت می شوند و درجه ای از کیفیت دارند.

دو نوع پر وجود دارد: اردک و غاز . اردک سفت‌تر است و حاوی ترکیبی از 10٪ پایین و 90٪ پر در وب سایت ما است. با این حال، ترکیبات دیگری نیز در دسترس هستند. پر غاز پر گرانتر است و نرمتر از پر اردک است. به این ترتیب، از کیفیت بالاتری برخوردار است و باعث ایجاد بالشتک صندلی راحت تری می شود. همچنین در ترکیب 10% پر و 90% پر می باشد. شما باید به طور دوره ای بالشتک های پر جامد خود را پف کنید زیرا به مرور زمان بسته می شوند. با این حال، یک راه حل برای این مشکل استفاده از یک پاکت پایین است که یک هسته فوم داخلی را در بر می گیرد. این یکی از کوسن های سطح بالاتر است. با هسته فوم داخلی، پر نمی تواند در طول زمان بسته شود. فوم بالشتک را هم از نظر شکل و هم در حالت انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد و نیازی به کرک کردن دوره‌ای را از بین می‌برد.

فوم بسته بندی با داکرون

فوم را می توان در الیاف پلی استر داکرون ، معمولاً بین 0.5 تا 1.5 اینچ پیچیده کرد. به سادگی مقدار کمی از اسپری چسب را روی فوم و داکرون اسپری کنید. سپس داکرون را از بالا به پایین دور فوم بپیچید. داکرون باعث می شود کوسن پف کرده و نرم تر به نظر برسد. اغلب اوقات مبلمان فروشگاه چندین اینچ داکرون را در اطراف فوم قرار می دهند. این توهم را ایجاد می کند که مقدار زیادی کف در داخل کوسن وجود دارد. همچنین باعث می شود مبل بسیار راحت و پف کرده به نظر برسد. با این حال، اگر داکرون خیلی ضخیم باشد به مرور زمان فشرده می شود. این کار باعث می شود کوسن شکل خود را از دست بدهد و به حالت اولیه برنگردد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم از افزودن 0.5 تا 1.5 اینچ داکرون برای بالشتک های فوم فراتر نروید. می توانید چسب داکرون و اسپری را پیدا کنید در صفحه لوازم ما

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اکنون بدانید که بهترین فوم برای کوسن های مبل شما چیست. 

آموزش دکوراسیون های خاص...
ما را در سایت آموزش دکوراسیون های خاص دنبال می کنید

برچسب : کوسن, نویسنده : سپیده sepideh بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 28 / 9 / 1401 ساعت: 18:54